Dole, cel mai mare producator si distribuitor de fructe si legume proaspete de cea mai inalta calitate din lume, lanseaza prima sa campanie de marketing si publicitate din Romania, in cadrul unei campanii globale de marketing, menita sa contribuie la cresterea notorietatii marcii. Campania va rula pe TV in toata tara incepand cu 12 aprilie si va avea ca slogan „Orice banana vrea sa fie Dole”.
Aceasta campanie de marketing marcheaza demersul Dole de a spori notorietatea marcii si de a incuraja consumul de fructe proaspete in randul romanilor, care este cu 10 kg sub media anuala din Uniunea Europeana de 95 kg pe cap de locuitor. Desfasurata la nivel national, campania va contine un spot TV care va fi difuzat pe o perioada de opt saptamani pe principalele canale media, dar si importante activitati de BTL si trade marketing.
In Bucuresti, Dole se va intalni cu consumatorii si in cadrul a doua evenimente publice derulate in aer liber, sub numele Dole Tropical Fiesta, unde muzica live si dansurile latino se vor adauga sesiunilor de degustare de banane, concursurilor cu premii constand in fructe si multor altor surprize.
"Pozitia noastra de lider in categoria de banane este de necontestat, motiv pentru care sloganul campaniei noastre este "Orice banana vrea sa fie Dole", spune Victor Esquivel, Director General Dole Romania. "Este primul proiect de marketing pe care il derulam in Romania si se va bucura de o vizibilitate extrem de ridicata. Vom depune in continuare toate eforturile pentru a le furniza retailerilor si angrosistilor, dar si consumatorilor, servicii si produse de cea mai inalta calitate, pe toata durata anului si pe termen indelungat. Veti vedea ca in curand, in Romania, acest slogan va fi valabil pentru intreaga gama de fructe si legume proaspete Dole, atat de gustoase si de sanatoase”.
Dole este prima si singura companie internationala producatoare de fructe care opereaza direct in Romania. Produsele sale sunt disponibile in Romania inca de la deschiderea pietei la inceputul anilor ’90. in 2009, pentru a raspunde asteptarilor consumatorilor, compania a decis sa deruleze operatiuni pe piata in mod direct, infiintandu-si propria subsidiara si preluand cota de piata de 25% a fostului sau distribuitor.
"Know-how-ul si expertiza Dole pe tot traseul produselor, de la sursa la clienti, se aplica in totalitate pietei romanesti de astazi. Romanii au grija de alimentatia si sanatatea lor si sunt dispusi sa aleaga dintr-o gama larga de produse proaspete. Dole este mandra sa raspunda acestei cereri prin calitatea renumita a produselor sale”, spune Jean-Christophe Juilliard, Presedinte Dole Europa.
Dole pentru nutritie
La Dole, credinta este: „calitatea alimentelor inseamna calitatea vietii”, iar promisiunea fundamentala a companiei pentru consumatorii sai este strans legata de importanta cercetarii in nutritie. Dole este lider al industriei sale in programe de educatie si cercetare in domeniul nutritiei, fiind de asemenea membru fondator al programului din SUA „5 pe zi pentru o sanatate mai buna”. Lansat in 1991, programul a fost creat cu scopul de a-i incuraja pe copii si familiile lor sa isi imbunatateasca alimentatia consumand cinci sau mai multe portii de fructe si legume pe zi.
Pentru a asigura succesul continuu al programului „5 pe zi pentru o sanatate mai buna”, Dole s-a angajat activ in educarea comunitatilor si furnizarea de informatii usor accesibile, validate din punct de vedere stiintific, cu privire la nutritie si sanatate.
Pentru a realiza aceste obiective, compania a infiintat Dole Nutrition Institute (Institutul Dole pentru Nutritie) in 2003, pentru a derula activitati de cercetare si educare referitoare la modul in care o alimentatie bazata pe fructe si legume proaspete poate promova sanatatea si ajuta la prevenirea bolilor. Institutul comunica cele mai recente constatari, fie ale propriului sau laborator fitochimic dotat cu cele mai noi tehnologii, fie de la cele mai renumite universitati ale lumii, pentru a oferi publicului cele mai recente informatii si studii care sa contribuie la imbunatatirea si prelungirea vietii.
Reputatia Dole se bazeaza pe angajamentul sau fata de „calitate, calitate si iar calitate”. Acestea au fost cuvintele din Declaratia de Principii a lui James Drummond Dole, pe care acesta si-a construit si operat Dole Food Company si pe baza carora a fost cladita si Dole Europe. Dole Europe va continua sa satisfaca asteptarile clientilor, prin furnizarea de produse la cel mai inalt standard – standardul Dole.
Acest angajament continuu fata de calitate este reflectat de:
• Programele cuprinzatoare de siguranta alimentara
• Programele stiintifice de management al daunatorilor
• Masuri stricte de control al calitatii
• Tehnologii de productie si transport de ultima generatie
• Educatie in domeniul nutritiei
• Imbunatatire continua prin cercetare si inovatie
• Angajament pentru siguranta angajatilor, comunitatilor si mediului.
Despre Dole Romania
Dole Romania importa si distribuie banane si o gama in extindere de alte fructe si legume originare din America Latina si Africa. Compania furnizeaza produse marilor angrosisti si lanturilor de supermarketuri din intreaga tara. Dole Romanie are 85 de angajati si isi desfasoara activitatea in cinci locatii diferite din tara: Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Cluj si Iasi. Compania beneficiaza de un terminal de fructe complet nou si modern in portul Agigea (langa Constanta) de la Marea Neagra, unde bananele sosite in principal din Ecuador sunt descarcate de pe navele Dole. Infiintarea Dole Romania este o dovada a angajamentului continuu al Dole de a furniza clientilor sai produse si servicii de cea mai inalta calitate, in toata Europa.