Clientii au decis: 88% dintre cei 8014 de consumatori intervievati considera ca inovaia tehnologica, design-ul si sustenabilitatea sunt atuurile care diferentiaza cuptorul Openspace plasandu-l in topul preferintelor lor.
In cadrul cercetarii, consumatorii au enumerat ca si calitati ale cuptorului Hotpoint Ariston, design-ul, consumul redus datorat flexibilitaii , dar i inovatia tehnologica si optiunile eco-sustenabile, comparativ cu celelalte produse aflate in competitie.
Secretul cuptorului Openspace de la Hotpoint-Ariston consta in imbinarea inovatiei cu grija pentru mediu, rezultand un produs eco-friendly, dar care garanteaza in acelasi timp o performanta excelenta cu un consum minim de resurse. Cuptorul Openspace face parte din gama Ecotech, unul dintre “campionii” eco-sustenabili ai brand-ului.
Conceptul Ecotech se traduce practic printr-un consum semnificativ mai mic al resurselor, datorita unei tehnologii superioare performante. Gratie acestei tehnologii, Openspace devine singurul cuptor de 60 de cm care beneficiaza de o capacitate de 70 de litri, ceea ce duce la o reducere cu 30% a consumului de energie fata de un cuptor obisnuit.
Beneficiile utilizatorului sunt astfel numeroase: cu dimensiunile exterioare ale unui cuptor de 60 de cm si caracteristicile unui cuptor incorporabil standard, ofera un volum cu 20% mai mare si 70 de litri de remarcabila versatilitate.
Fiind si cel mai mare cuptor din categoria sa, existent in prezent pe piata, Openspace poate fi divizat in 2 cuptoare independente (de 20 litri, respectiv 48 litri), datorita unui separator termoizolant special, ceea ce permite prepararea a 2 feluri de mancare diferite simultan, la temperaturi diferite si fara pierderi de caldura.
Logo-ul “Produsul ales al anului” este unul dintre cele mai populare logo-uri in randul consumatorilor din lumea intreaga. Acest logo permite companiilor din peste 15 tari europene sa se diferenieze, produselor alese sa se remarce, iar consumatorilor le ofera sansa sa recunoasca inovaia si certitudinea calitaii produsului ales. Decizia apartine in totalitate consumatorilor: votul acordat devine propria lor garantie.