Actiunea de a planta 100 copaci in Parcul Tineretului din Bucuresti impreuna cu ziaristii din presa scrisa reprezinta atat o oportunitate de iesire din rutina cotidiana, de petrecere a unei dimineti relaxante, cat si un bun pretext pentru a initia impreuna cu Dulcolax o campanie de responsabilitate sociala.
"Imaginea campaniei "Dulcolax te scoate afara" transpune vizual starea de bine atunci cand ai rezvolvat problemele legate de constipatie, nu esti nevoit sa-ti petreci ziua la toaleta, poti te bucuri din plin de viata, de natura, de calatorii, iesi cu prietenii la terase, mergi la sala de gimnastica", a declarat Oana Stanga, director de marketing la compania Boehringer Ingelheim.
Prin "Dulcolax te scoate afara", brandul si-a propus sa sublinieze cat de important este sa ne bucuram de viata, sa uitam de stresul cotidian si de problemele cu care ne confruntam si sa invatam cate ceva despre actiunile sociala care vizeaza mediul inconjurator. Pasii pe care oricare dintre noi ii poate face pentru a pastra pamantul mai sanatos pentru cei ce vin sunt usor de facut, daca ai bunavointa si vrei sa te implici.
Astazi facem un excercitiu de responsabilitate sociala plantand un pom. Caci asa cum o veche vorba romaneasca spune, omul e om daca a plantat un pom in viata lui, daca a construit o casa sau a crescut un copil.
Campania "Durcolax te scoate afara" are la baza pozitionarea globala a brandului si cuprinde aparitii TV, prezente de outdoor (panotaj, ecrane TV) si indoor (in sali de sport, pe terase si in restaurante), presa dar si un proiect special pe internet (vreiafara.ro).