Johnson’s baby face un cadou fiecarui bebelus nascut pe 8 iulie!

In fiecare an pe 8 iulie Johnson's baby sarbatoreste lansarea formulei "fara lacrimi". In acest an, brandul aniverseaza 50 ani "fara lacrimi", si in semn de recunostinta pentru consumatorii din Romania, Jonhson&Johnson marcheaza acest moment aniversar prin lansarea unei campanii a multumirilor. Astfel, fiecare copil nascut pe 8 iulie 2009 va primi un kit special cu produse Johnson's Baby in cantitati necesare pentru un an de zile.

In valoarea de peste 500 ron, fiecare set include: sampon, spumant pentru baie pentru corp si par, servetele umede, crema anti-eritem fesier si lotiune de corp. Pentru a primi kit-ul special de produse, proaspetele mamici trebuie doar sa se inscrie in Johnson’s baby Family Club, completand un formular disponibil atat in format tiparit in maternitatile din tara cat si online pe website-ul johnson.desprecopii.com. Regulamentul complet al acestei campanii, de asemenea, se gaseste pe site-ul mentionat anterior.

Toate mamicile care nasc in data mentionata mai sus si completeaza si expediaza formularul vor primi kit-ul Johnson’s baby direct la usa, prin curier. „Ne-am gandit cum am putea transforma aceasta sarbatoare a noastra intr-o bucurie a tuturor. Cum putem sa aducem zambetele pe chipurile micutilor, si cum putem sa le multumim mamelor care fac lumea atat de frumoasa? Solutia a venit firesc; ne-am dat seama ca, de fapt, asta facem de 50 de ani! Oferim confort, liniste si zambete copilasilor si familiilor lor. Am ales sa aniversam 50 de ani in acelasi mod, oferindu-le copiilor produse de ingrijire ”fara lacrimi”! Produsele Johnson’s baby sunt folosite de peste 80% dintre maternitatile din intreaga lume, sunt testate clinic si sunt delicate pentru a fi folosite de nou-nascuti inca din prima zi”, a declarata Makis Kosmatos, General Manager Johnson&Johnson Consumer Romania.

Povestea Johnson&Johnson a inceput acum mai bine de 120 de ani prin producerea de bandaje chirurgicale sterile. In anii ce au urmat, compania si-a consolidat pozitia de deschizator de drumuri prin conceperea si lansarea unor produse care au schimbat industria frumusetii. Samponul Johnson’s baby No More Tears (1959), Pudra Johnson’s baby (1893) sau ata dentara (1898) sunt doar cateva dintre aceste produse.