Va invitam la Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations, in 31 ianuarie 2024

PRIAevents organizeaza conferinta Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations, singura conferinta in Romania care abordeaza aceste tematici, aflata deja la editia a 9-a in Romania, in data de 31 ianuarie 2024, incepand cu ora 9:30, bucurandu-se de atentie deosebita din partea comunitatii farma, a asociatiilor si patronatelor, a producatorilor si importatorilor de medicamente, de suplimente alimentare, dispozitive medicale, asociatiilor de pacienti, farmacistilor si lanturilor farmaceutice, distribuitorilor, dar si a spitalelor private, distribuitorilor si retailerilor de produse dermatocosmetice, consultantilor, avocatilor si mass-mediei. Organizam editii separate ale acestui eveniment in Republica Moldova si in Bulgaria.

Partenerii evenimentului sunt: Romanian Advertising Council (RAC), Terapia, PRISA, RASCI si IAB Romania.

Editia de anul acesta a conferintei Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations va avea loc la Centrul Cultural ARCUB, strada Lipscani 84-90.

______________________________________________________________________
Daca doriti sa fiti parteneri ai evenimentului sau expozanti, va rugam, nu ezitati sa ne scrieti.
_______________________________________________________________________

Pentru inregistrarea la eveniment va rugam sa trimiteti un email la o[email protected],

Sanatatea si informarea publicului despre medicamente, suplimente alimentare, dermatocosmetice si dispozitive medicale sunt extrem de importante, de aceea, in fiecare an organizam aceasta dezbatere pentru a analiza anul care a trecut, pentru a aduce in evidenta noi reglementari sau legi, pentru a semnala unele abateri grave si pentru a-i informa cat mai bine pe toti cei implicati.

Si in cadrul acestei a 9-a editii, avem in vizor si studii de caz, exemple care nu trebuie de reclama la medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice, la radio si televiziune si din ce in ce mai mult online.

Vom afla despre initiativele, obiectivele si prioritatile agentiilor guvernamentale; despre promovarea produselor, marketing-ul si schimbul stiintific; cele mai bune practici in online; promovarea diversitatii, echitatii in publicitate; si tendintele in aplicarea normelor si reglementare.

Reunim autoritatile de reglementare, reprezentantii industriei healthcare, reprezentatii asociatiilor si colegiilor, cadrele universitare, avocatii si consultantii pentru a discuta problemele actuale si cele mai recente tendinte in domeniul publicitatii si reglementarii suplimentelor medicamentelor, alimentare, dermatocosmeticelor si dispozitivelor medicale.

Subiectele vor include conformitatea si aplicarea reglementarilor ANMDMR, inspectii, tehnologia pentru siguranta alimentelor si categorii de produse emergente si in crestere.
Acesta este un eveniment obligatoriu pentru reprezentantii din domeniu, pentru managerii regulatory si pentru avocati si profesionisti din domeniul reglementarilor.

AGENDA
09:30 – 10:00 - Welcome Coffee Break si Inregistrarea participantilor
10:00 – 13:00 – Masa Rotunda

Temele puse in dezbatere:

•Analiza 2023 privind publicitatea si reglementarile pentru medicamente, suplimente alimentare, dispozitive medicale si dermatocosmetice. Forecast pentru 2024
•Ar putea fi imbunatatita legea publicitatii la medicamente si dispozitive medicale?
•Legea 56/2021 privind suplimentele alimentare. Stadiu. Ordinului MS nr. 1069/2007 pentru aprobarea Normelor privind suplimentele alimentare, cu modificarile si completarile ulterioare
•Legea 81
•Ordinului MS 369/61/291/ 2010 pentru aprobarea Normelor metodologice privind introducerea pe piata a alimentelor la care s-au adaugat vitamine, minerale si alte substante. Status 2024
•Regulamentului CE nr. 1924/2006 privind mentiunile nutritionale si de sanatate inscrise pe produsele alimentare
•Regulamentului CE nr. 432/2012 de stabilire a unei liste de mentiuni de sanatate permise, inscrise pe produsele alimentare, altele decat cele care se refera la reducerea riscului de imbolnavire si la dezvoltarea si sanatatea copiilor
•Raportul Consiliului Concurentei privind suplimentele alimentare. Status 2024
•Codurile etice si de conduita respectate de industria farmaceutica
•Publicitatea la OTC, suplimente alimentare si dermatocosmetice
•Reglementari privind introducerea pe piata, punerea la dispozitie pe piata sau punerea in functiune in Uniunea Europeana a medicamentelor, suplimentelor alimentare si dispozitivelor medicale pentru uz uman si a accesoriilor pentru astfel de dispozitive
•Publicitate pentru acestea de mai sus, dar destinata profesionistilor din domeniul sanatatii
•Cerintele UE in materie de etichetare pentru intreprinderile care produc, importa si vand suplimente alimentare
•Rolul societatilor profesionale, rolul lanturilor farmaceutice. Rolul consultantilor juridici
•Cum pot fi sanctionati cei care nu respecta reglementarile atunci cand vand online?
•Care este rolul ANMDMR? Dar al ANPC? CNA?
•Publicitatea comparativa, publicitatea inselatoare si cea subliminala; Cat de periculoase pot fi? Unde se pot face sesizari?
•Contrafacerea in cazul medicamentelor sau suplimentelor alimentare
•Publicitatea in farmacii. Publicitatea in spitale si clinici private? Cum este acesta reglementata. Ce cod etic adopta acestea? Status 2024
•Cum este reglementata publicitatea la TV, radio si online pentru produse, dar si pentru farmacii si pentru spitale si clinici private? Rolul Colegiului Farmacistilor si al Colegiului Medicilor
•Rolul mass–mediei, dar si al retelelor sociale
•Cum vad asociatiile de pacienti aceste granite? Ce ar schimba? Au facut sesizari la CNA sau RAC sau ANMDM sau ANPC?
•Raport sume sunt investite pentru publicitatea pentru industria farma, farmacii, suplimente, dispozitive medicale, spitale private. Raportul anului trecut
•Bilant 2023 si forecast 2024. Analize si studii de caz

La conferinta Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations vor fi prezenti, la editia a 9-a, reprezentanti din partea MS, ANMDMR, Administratia Prezidentiala, CC, ANPC, RAC, IBA, IAB, Comisia pentru Sanatate si reprezentati ai companiilor farmaceutice, ai celor care produc dispozitive medicale, suplimente alimentare, asociatii ale pacientilor, medici, farmacisti si asociatii ale acestora, companii din zona de consultanta juridica, publicitate, audit, presa, reprezentanti din spitale de stat si private.

Sanatatea fost si va ramane una dintre preocuparile principale ale omenirii.
Tocmai de aceea, PRIAevents isi concentreaza atentia asupra organizarii evenimentelor, in care o arie larga de subiecte de interes, atat pentru medici, cat si pentru pacienti, si pentru industria de sanatate in general, sunt obiectiv si detaliat prezentate.

Promovarea medicamentelor este reglementata diferit in fiecare tara, dar este guvernata de aceleasi principii. Aceasta trebuie facuta in mod responsabil, etic si la cel mai inalt standard, pentru a se asigura utilizarea in siguranta a medicamentelor, indiferent de modul lor de eliberare, in conformitate cu legislatia in vigoare, iar despre toate acestea discutam in cadrul conferintei.

Scopul evenimentului este acela de reuni toti actorii implicati pentru a dezbate cele mai importante teme despre publicitatea medicamentelor (OTC), suplimentelor, dispozitivelor medicale si dermatocosmenticelor, de a incuraja publicitatea si promovarea lor in mod responsabil, etic si la cel mai inalt standard, pentru asigurarea utilizarii in siguranta a acestora, indiferent de modul lor de eliberare, in conformitate cu legislatia in vigoare. Evenimentul are rol de informare atat in randul companiilor, dar si al autoritatilor, asociatiilor,producatorilor si pacientilor.

In cadrul Pria Medicine, Supplements, Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations veti avea ocazia sa ii intalniti pe cei mai importanti oameni din domeniu, sa participati la un eveniment interactiv, deosebit, astfel incat la finalul evenimentului sa avem trasate idei, solutii si propuneri.

PRIA Drugs and Medicine Publicity face parte din seria conferintelor organizate de PRIAevents care aduc in atentie cele mai importante si mai actuale temede dezbatere din fiecare domeniu si beneficiaza de o prezenta mare a participantilor si a mass–mediei, atat in Romania, Republica Moldova si Bulgaria.

Cu o experienta de peste 14 ani in organizarea evenimentelor premium, echipa PRIAevents este recunoscuta pentru organizarea evenimentelor bine documentate din cele mai reprezentative sectoare ale economiei, si mai ales pentru healthcare.

Pentru inregistrarea la eveniment va rugam sa trimiteti un email la [email protected].

Mai multe detalii despre agenda evenimentului Pria Medicine, Supplements,Medical Devices and Cosmetics Publicity and Regulations si modalitati de inscriere pentru participare puteti gasi pe www.priaevents.ro.