Compania detine o retea de 58 farmacii, 37 in Bucuresti si 21 in tara. Peste jumatate dintre farmacii sunt localizate in mall-uri si galerii comerciale, un astfel de procent fiind unic pe piata farmaceutica romaneasca. Centrofarm acorda o atentie speciala serviciilor oferite clientilorsai, indreptate catre preventie si sanatate.
In acest sens,compania deruleaza Programul Castiga Viata in cadrul caruia posesorii de card de fidelitate au acces gratuit la peste 10.000de servicii de sanatate: analize, consultatii, tratamente, ingrijire la domiciliu, frumusete si ingrijire corporala, sali de sport.
Lista serviciilor este publicata in catalogul Centrofarm Castiga Viata care se actualizeaza periodic si care este disponibil in farmacii.
Obiectivul Centrofarm este sa determine oamenii sa inteleaga importanta preventiei. Prin campaniile medicale pe care le realizeaza in cadrul Programului Castiga Viata, Centrofarm isi asuma misiunea de a contribui la ingrijirea si imbunatatirea starii de sanatate a romanilor si incearca sa le schimbe atitudinea fata de propria sanatate.
Campaniile medicale derulate de-a lungul timpului au ca obiectiv informarea, educarea si prevenirea unor afectiuni cu incidenta ridicata precum: bolile cardiovasculare, diabetul, afectiunile pulmonare, osteoporoza, afectiuni ale pielii, obezitatea, alergiile respiratorii si cancerul de col uterin.
Farmaciile Centrofarm distribuie in exclusivitate in Romania branduri cu renume international precum Caudalie, Biocyte, Dr. Organic (cosmetice), Gold Nutrition, Purasana (suplimente) si Lytess (textile cosmetice).
Pe langa produsele specifice unei farmacii, Centrofarm pune la dispozitia clientilor cea mai variata gama de produse tehnico-medicale, textile cosmetice si echipamente medicale: scaune cu rotile, carje, bastoane, cadre de mers, colanti, pantaloni, bustiere, mansoane, fese elastice, genunchiere, tensiometre, glucometre, cantare.