Salvam vieti muncind impreuna. Fiecare secunda conteaza

A XIV-a editie a Conferintei Nationale de Medicina de Urgenta va avea loc in perioada 12-15 Septembrie 2013, la Poiana Brasov, in incinta Complexului Ana Hotels.

Termeni si conditii de participare:
- Aceasta va avea loc la Poiana Brasov, in perioada 12-15 Septembrie 2013
- Limba oficiala va fi limba romana. Se pot prezenta lucrari si in limba engleza, dar acestea nu vor fi traduse simultan.
- Prezentarea lucrarilor va fi gazduita de Sala de Conferinte a Hotelului Sport Hotel&Spa din incinta Complexului Ana Hotels Poiana Brasov

Inregistrarea cu taxa redusa se va face pana la data de 15 iulie 2013 si garanteaza mapa cu programul si materialele promotionale ale Conferintei, un loc la Cina festiva de dinaintea deschiderii oficiale a Conferintei din a doua zi (13 Septembrie 2013) si in plus, toti cei inscrisi pana la aceasta data beneficiaza de un tarif special de cazare si masa in incinta Complexului Ana Hotels, dupa cum urmeaza:

Complex Ana Hotels Camera Single (1 loc)/zi cu mic dejun Camera Double (2 locuri)/zi cu mic dejun Oferta speciala de pranz/cina
Sport Hotel&Spa 200 ron 240 RON (120 RON/persoana) 45 ron
Hotel Bradul 150 ron 190 RON(95 RON/persoana) 45 ron
Hotel Poiana 120 ron 170 RON(85 RON/persoana) 45 ron

*Pretul hotelului pentru Sport Hotel&Spa si Hotel Bradul include si accesul la piscina, saune (umeda, uscata, laconium), Jacuzzi, hot tub, sala fitness si salon relaxare in cadrul Sport Spa

Inregistrarea cu taxa normala se va face pana la data de 01 Septembrie 2013 si garanteaza mapa cu programul si materialele promotionale ale Conferintei, un loc la Cina festiva de dinaintea deschiderii oficiale a Conferintei din a doua zi( 13 Septembrie 2013) la tarif preferential de 30 RON, dar nu beneficiaza de tarif preferential la cazare in incinta Ana Hotels

Inregistrarea la secretariatul Conferintei se va face numai Incepand cu data de 12 Septembrie 2013 si nu asigura programul si materialele promotionale ale Conferintei , un loc la Cina festiva de dinaintea deschiderii oficiale a Conferintei din a doua zi( 13 Septembrie 2013) sau tarif preferential la cazare in incinta Ana Hotels

Taxa de participare:

Categorie profesionala Taxa redusa Taxa normala Taxa la secretariatul Conferintei
Medici specialisti si primari 250 340 430
Medici rezidenti si voluntari 140 200 250
Asistenti medicali 150 200 250
Ambulantieri/pompieri/salvatori 130 200 250
Orice doritor sa participe la Conferinta, neapartinand niciuneia din categoriile profesionale de mai sus 200 300 400

Taxa de participare la concursul de ambulante C2/B2 este de 300RON/echipaj si este stabilita in regulamentul de participare ce va fi semnat de fiecare echipaj ce va participa la aceasta etapa.

Taxa de participare la Conferinta permite accesul la toate manifestarile stiintifice ce au loc in timpul Conferintei, la mapa, ecuson, precum si accesul la coffee-break-urile din timpul prezentarilor

Renuntarea la participare dupa achitarea taxei se poate face pana la data de 01 August 2013. Celui care renunta i se vor retine 25% din taxa achitata pentru a se acoperi cheltuielile de organizare deja efectuate si comisioanele bancare. Dupa aceasta data nu se vor mai restitui taxele achitate si se va considera ferma decizia de participare la Conferinta

Plata taxei de participare se va face prin virament bancar sau depunere directa in contul IBAN RO97MIND010500041118RO01, ATE BANK sector 2
Confirmarea participarii la Conferinta se va face prin trimiterea unui email cu subiectul Conferinta 2013 la [email protected] cu dovada achitarii taxei, urmand ca beneficiarul sa primeasca un mail cu urmatoarele instructiuni pentru a beneficia de oferta de Inscriere aferenta perioadei

Tematica Conferintei, precum si invitatii speciali vor fi anuntati ulterior.

Concursul Echipajelor de pe Ambulanta din cadrul celei de-a XIV-a Conferinte Nationale de Medicina de Urgenta

Concursul va fi organizat in perioada 12-13.09.2013, in avanpremiera Conferintei Nationale de Urgenta, editia a XIV-a. Startul se va da pe 12.09 la ora 16.00, finalul pe 13.09.2012 ora 18.00.

Regulamentul va fi aprobat/creat de Comisia stiintifica infiintata cu acest scop, pe baza regulamentului existent.

Membrii Comisiei stiintifice:

Taxa de Inscriere : 300 de lei /echipaj

Reguli: