Parintele aducandu-si copilul la urgenta, va dati seama ca este disperat si vrea sa afle totul despre copilul sau, care e situatia, care e diagnosticul, cum se poate trata, de ce trebuie sa astepte atat(6 ore)pana la interventie si multe altele la care atitudinea dansului este sub orice critica! Comunicarea lipseste cu desavarsire.Comunicarea cu pacientul fiind foarte importanta tocmai pentru a calma parintele(in cazul meu)care era disperat pentru copil. Ba mai mult dansul, dupa discutia avuta cu mine(parintele), se duce la pacient si il ameninta:" daca nu iti potolesti tatal vei avea de suferit!". Ce vrea sa insemne acest lucru: "ve-i avea de suferit!"?! Adica ce, se razbuna pe baiat?! Asta e atitudinea de doctor si mai ales de specialist?!De aceea platim noi CAS-ul si pe deasupra onorariile, pentru acest gen de atitudine si comportament?!Pacat de scoala care o aveti domnule doctor!"Copilul dumneavoastra nu este o urgenta si trebuie sa asteptati!" Dar stand acolo eu personal am vazut cel putin trei cazuri care nici pe departe nu erau urgente si cu toate astea au fost rapid bagati in operatie! Asa ca sa ma mai scuteasca dl. dr. cu replici de genul asta, caci n-avem fata chiar asa de fraieri! Si revizuiti-va atitudinea domnule doctor si comunicati cu pacientii si cu cei care-i insotesc pe pacienti pentru a-i linistii, caci ei au tot dreptul sa fie disperati stiind starea in care au adus pacientul!
13 ani si 2 luni
Parintele aducandu-si copilul la urgenta, va dati seama ca este disperat si vrea sa afle totul despre copilul sau, care e situatia, care e diagnosticul, cum se poate trata, de ce trebuie sa astepte atat(6 ore)pana la interventie si multe altele la care atitudinea dansului este sub orice critica! Comunicarea lipseste cu desavarsire.Comunicarea cu pacientul fiind foarte importanta tocmai pentru a calma parintele(in cazul meu)care era disperat pentru copil. Ba mai mult dansul, dupa discutia avuta cu mine(parintele), se duce la pacient si il ameninta:" daca nu iti potolesti tatal vei avea de suferit!". Ce vrea sa insemne acest lucru: "ve-i avea de suferit!"?! Adica ce, se razbuna pe baiat?! Asta e atitudinea de doctor si mai ales de specialist?!De aceea platim noi CAS-ul si pe deasupra onorariile, pentru acest gen de atitudine si comportament?!Pacat de scoala care o aveti domnule doctor!"Copilul dumneavoastra nu este o urgenta si trebuie sa asteptati!" Dar stand acolo eu personal am vazut cel putin trei cazuri care nici pe departe nu erau urgente si cu toate astea au fost rapid bagati in operatie! Asa ca sa ma mai scuteasca dl. dr. cu replici de genul asta, caci n-avem fata chiar asa de fraieri! Si revizuiti-va atitudinea domnule doctor si comunicati cu pacientii si cu cei care-i insotesc pe pacienti pentru a-i linistii, caci ei au tot dreptul sa fie disperati stiind starea in care au adus pacientul!