Buna am o problema de
de vreo 1 an de zile am avut un accident de mașină am fost lovită la genunche mi sa pus o placa deoarece mi a fracturat genunchiul sunt tot timpul tristă plâng sunt foarte sensibila cad vb cu prietenele mele îmi e frica sa mă exprim simt că am emoții și nu îmi găsesc cuvintele și ma sperie acest lucru al. Am consultat un psihiatru și mi a dat un medicament escitalopram de 10mg și îmi este frica sa l iau deoarece nu am luat nici odată medicamente de la pshiatru menționez că eu locuiesc în Franța as vrea o părere daca e ok sa l iau pt așa ceva vă mulțumesc frumos și aștept mesajul dumneavoastră ( Am și frica de a mă exprima vb )
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: " Cum sa scap de anexitate ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (5)
SfatulMedicului (acum o luna)
Buna ziua,
Anxietatea este o afectiune foarte comuna, iar multe persoane trec prin ceea ce simti tu acum.
In primul rand, vrem sa stii ca medicamentele pentru tratarea anxietatii, precum escitalopramul, au fost testate intensiv si sunt considerate in general sigure. Ele pot fi foarte eficiente in combaterea simptomelor anxietatii, inclusiv a fricii de a te exprima. Oricum, e normal si perfect acceptabil sa ai emotii puternice si poate fi dificil sa gasesti cuvintele potrivite pentru a explica ce simti.
Frica de a lua medicamente pentru tratarea anxietatii este de asemenea comuna. Dar poate fi util sa tii cont de faptul ca acestea sunt prescrise pentru a te ajuta, nu pentru a te rani. Sa te educi cu privire la medicamentele pe care le iei poate fi o modalitate buna de a calma aceste temeri.
In al doilea rand, nu esti singura. Este posibil sa gasesti ajutor si sprijin de la prietenii si familie, dar si prin serviciile de consiliere disponibile in Franta. Consilierea poate fi un mod deosebit de eficient de a te ajuta sa te exprimi in mod liber si sa inveti cum sa gestionati emotiile puternice.
NU in ultimul rand, incercati tehnicile de auto-ajutorare sau ajutorarea personala ca parte a planului de gestionare a anxietatii. Acest lucru poate include exercitii de respiratie, meditatie, yoga, exercitii fizice regulate si o dieta echilibrata.
Daca te intereseaza o videoconsultatie: https://sfatulmedicului.ro/consiliere-video
Retineti ca informatiile pe care le-am oferit sunt generale si nu inlocuiesc sfatul medicului.
Este important sa consultati un medic in legatura cu situatia specifica si sa urmati recomandarile acestuia: https://www.clickmed.ro/medic/psihiatrie, https://www.clickmed.ro/medic/psihologie
Articole de interes:
sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/tulburarile-de-anxietate_5414
sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/cauzele-care-determina-tulburarile-de-anxietate_16607
sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/8-metode-de-a-scapa-de-anxietate-in-mai-putin-de-5-minute_12446
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Stefania Budacu (acum o luna)
Bună ziua, medicația nu va ajuta la rezolvarea problemelor dumneavoastră de anxietate, ci doar le va ascunde sub preș – pentru un timp… După un timp, medicația nu va mai fi suficientă deoarece se va obișnui organismul și atunci va trebui să măriți dozele…
Vă recomand să vă adresați unui psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv-comportamentală.
Veți învăța modalități de adaptare, vă veți cunoaște mai bine și vă veți înțelege reacțiile și motivațiile din spatele reacțiilor pe care le aveți și a hotărârilor pe care le luați. Căutați un terapeut cu care să simțiți că rezonat și în care simțiți că puteți avea încredere, și în decurs de două trei luni, urmând terapia și făcând ceea ce vise recomandă, veți vedea îmbunătățiri!
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350