Nu am probleme de sănătate doar că mă enervez prea tare pe fată
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Ce trebuie sa fac sau cum trebuie sa procedez că sa nu mă mai enervez așa tare pe copil ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
SfatulMedicului (acum o luna)
Buna ziua,
In primul rand, este important sa fiti constienta ca fiecare persoana, inclusiv copiii, au emotiile si reactiile lor proprii. Este normal sa va simtiti frustrata sau suparata uneori, insa modalitatea in care va gestionati aceste emotii poate afecta relatia cu copilul dvs..
In categoria strategiilor pe care le puteti incerca se numara:
1. Imbunatatirea comunicarii: Exprimati-va calm sentimentele si explicati-va perspectiva, in loc sa ridicati tonul sau sa va enervati.
2. Auto-control: Invatati sa va auto-controlati si sa va gestionati propriile emotii. Este posibil sa fie nevoie de ajutorul unui profesionist pentru a invata metode de self-control, meditatie sau alte tehnici de relaxare.
3. Intelegerea comportamentului copilului: Intelegeti de ce copilul se comporta intr-un anumit mod. Fiecare comportament are un motiv, deci incercati sa identificati ce declanseaza aceste comportamente.
4. Stabiliti limite clare si consecvente: Asigurati-va ca el (copilul) intelege ce comportament nu este acceptabil si ce se va intampla daca aceste limite nu sunt respectate.
5. Oferiti recompense pentru comportamentul bun: Incurajati comportamentul bun prin oferirea de recompense, cum ar fi aprobarea si aprecierea dvs.
6. Petreceti timp cu copilul: Petrecerea unui timp de calitate cu copilul poate face minuni in imbunatatirea comportamentului sau.
Daca, chiar si dupa implementarea acestor strategii, simtiti ca inca nu puteti gestiona stresul si frustrarea, ar fi bine sa solicitati ajutorul unui specialist.
Retineti ca informatiile pe care le-am oferit sunt generale si nu inlocuiesc sfatul medicului.
Este important sa consultati un medic in legatura cu situatia specifica si sa urmati recomandarile acestuia: https://www.clickmed.ro/medic/psihologie
Articole de interes:
sfatulmedicului.ro/Arta-de-a-fi-parinte/cresterea-si-educarea-copiilor_277
sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/biochimia-emotiilor_52
sfatulmedicului.ro/Stresul-si-sindromul-de-oboseala-cronica/stresul-si-personalitatea_38
sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/accesele-de-furie-la-adulti_11736
sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/setarea-limitelor-personale-in-viata-de-zi-cu-zi_19818
sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/anxietatea-si-furia-gestionarea-emotiilor_11640
sfatulmedicului.ro/Psihologia-cuplului/relatia-de-iubire-este-strans-legata-de-atasament_112
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Stefania Budacu (acum o luna)
Bună seara! Stările noastre, ca adulți, de frustrare, au originea undeva departe, în perioada noastră de copilărie și în relațiile pe care le-am avut cu părinții și cu cei din jur; cu siguranță, o mai bună înțelegere în ceea ce-l privește pe copilul dumneavoastră, poate veni din conectarea dumneavoastră la starea proprie de copil, la cum ați fost, la dorințele pe care le aveți și nevoile de atunci.
Vă recomand psihoterapie cognitiv comportamentala, în cadrul căreia, cu ajutorul unui psihoterapeut specializat, veți avea acces la stările dumneavoastră profunde, ca și copil, și în același timp ca adult.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350