Buna ziua, de cateva luni, aproximativ de primavara trecuta, aud voci ziua si noaptea. Odata m-am trezit din somn deoarece am auzit pe cineva care m-a strigat pe nume, m-am uitat in camera, dar nu era nimeni. Vocile "vin la pachet" cu niste ecouri sau mai bine zis zgomote ca si cum cineva ar rosti niste silabe, insa de cele mai multe ori aud cuvinte intregi. Ce sa fac? Oare am vreo problema la nivelul urechilor sau al capului?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Aud voci."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 9 ani)
Arianne, inteleg ca te sperie aceasta problema!
Poti merge la medicul orelist, si daca nu este o problema medicala apeleaza la medicul psihiatru sau la psihoterapeut.
Imi poti raspunde la cateva intrebari aici sau pe mail-ul meu personal:
Ce varsta ai? Cat de frecvent apar aceste halucinatii auditive si cat dureaza? De anul trecut treci prin momente de stres, schimbari majore in viata personala, profesionala, familiala etc.? Sau acestea apar pe fondul consumului de substante care pot da efecte halucinogene?
Altcineva din familia ta s-a confruntat cu o astfel de problema sa cu o afectiune de natura psihica?
Sanatate si ai grija de tine!
Psih. Roxana Pătrașcu
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website: www.psihoutil.ro
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/