De ceva vreme am o anxietate puternică.Bătăi de inima,respirație îngreunată,frica de a innebuni.Am avut un atac de panica acum câteva zile în autobuz(am observat că cel mai des apare vara pe căldură)după acel atac de panica îmi e frica ca ceva e anormal cu mine,ca îmi voi pierde controlul.Ce as putea să fac?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate,teama de a innebuni."
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psihoterapeut Roxana Patrascu MPsihoterapeut Roxana Patrascu este un medic autorizat SFM (acum 8 ani)
Buna ziua,
Inteleg ca iti este foarte greu sa te confrunti cu tacuri de panica. Te sperii si te gandesti ca ai putea sa iti pierzi controlul.
Vestea buna este ca tulburarile anxios-depresive, se trateaza eficient cu ajutorul sedintelor cognitv-comportamentale la cabinet sau online. Poti invata sa iti controlezi panica prin exercitii de relaxare, respiratie abdominala lenta, metode de decatastrofare si comportamentale, exercitii de desensibilizare. Astfel, vei invinge anxietatea, atacurile de panica, vei avea mai multa energie, mai multa incredere si siguranta in sine.
Apeleaza din timp la sedintele de psihoterapie, altfel risti ca aceste simptome de panica sa se cronicizeze si acutizeze, in acest caz fiind mai greu de tratat.
Mai multe detalii despre tratamentul anxietatii si panicii, al exercitiilor de relaxare si de respiratie, a metodelor de dezvoltare personala, poti citi accesand in bara de cautare, aceste link-uri:
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/panica/
http://www.psihoutil.ro/psihoterapie-cognitiv-si-comportamentala/anxietate/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/relaxare-training-ul-autogen/
http://www.psihoutil.ro/dezvoltare-optimizare-personala/
Sper ca aceste detalii sa iti fie utile. Alte articole de specialitate, gasesti in site-ul Psihoutil.
Daca te pot ajuta si cu alte informatii, imi poti scrie aici sau pe e-mail.
Multa sanatate!
Roxana Pătrașcu psihoterapeut
Telefon: 0721.349.765
Mail: [email protected]
Website:http://www.psihoutil.ro/