As avea si eu o rugàminte...vreau sà stiu pàrerea unui specialist in legàturà cu starea mea..sau ce ar trebui sà fac. Am 19 ani,in ultimile 6,7 luni mà simt continu foarte tristà si nu am neaparat un motiv anume,dorm putin,sunt agitatà...mà cert cu toatà lumea,ràspund uràt,nu prea ies..stau mai mult inchisà in camera mea. Mà simt pierdutà,am avut si gànduri di suicidere...pur si simplu nu prea imi mai pasà de viata mea. Sunt ingrijoratà pentru-cà cel mai probabil e sà fie vorba de o depresie...nu stiu ce sà fac si cum ar trebui sà mà comport,de aceea as avea nevoie de sfatul dumneavoastrà. Cert este cà sunt tristà,adorm tristà si mà trezesc tristà. astept ràspunsul dumneavoastrà.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Depresie?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
ionica (acum 14 ani)
De cata vreme ai starea asta? Ai patit vre-un necaz?
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de ionica
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de ionica
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
adrya (acum 14 ani)
Am precizat deja de cànd..de vreo 6,7 luni.
Si nu am pàtit nici un necaz care sà mà afecteze intr-o anumità màsurà.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Aishaa
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Aishaa
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Sorinel Mocanu MPsih. Sorinel Mocanu este un medic autorizat SFM (acum 14 ani)
Descrierea dv pare sa adune cateva elemente ale tabloului depresiei (fara sa justifice, neaparat, un diagnostic). Varsta si problematica aferenta pot sa justifice - macar in parte - aceste trairi, in cazul in care perspectiva, asa cum o vedeti dv, nu pare una prea placuta, sau nu pare sa existe niciuna. Episoadele depresive sunt uneori necesare (in cazul doliului, chiar daca este vorba de despartirea fata de ceva simbolic - terminarea unei etape din viata, de ex), dar 6-7 luni este o perioada cam mare. Mai degraba pare ca pe dv sunteti suparata, cu dv nu va intelegeti. Puteti apela la cineva care stiti ca va poate intelege, sau - daca nu este posibil - la un psiholog care sa va inteleaga, si (odata cu el) sa va intelegeti si dv.