Am tratament cu Zoloft de o jiumate de an
.dece nu îmi este bine mi-a apărut toate stările de rău înapoi frica teama .frica de ori ce
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "De ce am aceste stari?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (4)
SfatulMedicului (acum 2 saptamani)
Buna ziua,
E important sa vorbiti cu medicul despre simptomele dvs, poate fi necesar sa va ajusteze doza sau sa va schimbe medicamentul.
Retineti ca informatiile pe care le-am oferit sunt generale si nu inlocuiesc sfatul medicului.
Este important sa consultati un medic in legatura cu situatia specifica si sa urmati recomandarile acestuia: www.clickmed.ro/medic/psihiatrie
Articol de interes:
sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/despre-frica_4982
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Stefania Budacu (acum 2 saptamani)
Bună seara! Aceste stări au apărut deoarece sunt înrădăcinate în subconștientul dumneavoastră, datorită unor experiențe neplăcute, a unor traume. Medicamentele nu rezolvă problemele, ci le ascund, ca mizeria sub un preș.
În afară de medicație, vi s-a recomandat psihoterapie? Probabil cea mai potrivită ar fi psihoterapia cognitiv-comportamentală, care nu durează mult și are beneficii importante, deoarece în cadrul acestei terapii învățați modalități de a face față stresului și situațiilor dificile, va crește stima de sine, se îmbunătățește capacitatea de comunicare etc
Căutați un psihoterapeut în care să simțiți că aveți încredere, și porniți la drum!
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350