Mama mea sufera de atacuri de panica, ameteste, o doare tare in piept, se sufoca, traieste tot timpul cu ideea sa nu i se intample ceva, am fost intr,o luna de 13 ori la urgente doctorii spun ca nu are nimic, va rog frumos sa imi recomandati un doctor psiholog sau psihiatru bun prin care sa o pot salva pe mama. Va multumesc.
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Va rog sa imi recomandati un doctor bun"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (7)
Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 11 ani)
Buna ziua,
Daca sunteti din Bucuresti ma puteti contacta pentru o programare. Intr-o prima faza voi face o evaluare initiala in urma careia voi putea stabili care sunt pasii care trebuie urmati.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de Psih. Roxana Olaru
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de Psih. Roxana Olaru
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Esti medic si vrei sa te promovezi?
Raspunde intrebarilor din grupul Anxietate.
Inscrie-te aici!
petica.costel (acum 11 ani)
Am uitat sa specific sunt din Galati. Va multumesc.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de petica.costel
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de petica.costel
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
petica.costel (acum 11 ani)
Va multumesc .
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de petica.costel
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de petica.costel
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
petica.costel (acum 11 ani)
mai exact mama sufera de tulburare anxietate generalizata iar eu am dedus ca ar fi vorba despre atacuri de panica, sper sa nu ma fi inselat...nu detin cunostinte in domeniu.
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de petica.costel
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de petica.costel
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
Puteti intra pe site-ul Colegiului Psihologilor si sa consultati acolo lista de psihologi acreditati pe psihoterapie: www.copsi.ro
Roxana Alina Olaru
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro
0
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz
petica.costel (acum 11 ani)
Sfatul dumneavoastra este sa ne adresam la un medic ce tine de psihoterapie. Va multumesc sper sa reusesc sa ii pot intinde o mana de ajutor,
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de petica.costel
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de petica.costel
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psihoterapeutii sunt psihologi, unii medici au facut si formare pe psihoterapie. Lista completa cu cei acreditati si avizati sa practice legal psihoterapia o gasiti pe site-ul Colegiului Psihologilor.
Pentru cazurile de anxietate cel mai indicat tratament este psihoterapia. In cazuri extreme se recurge si la medicamente, dar doar ca tratament adjuvant. Daca cauza nu este tratata atacurile de panica si anxietatea revine (daca nu imediat, in 2 -3 ani).
Roxana Alina Olaru
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro