Bună ziua! De o perioadă îndelungată de timp mă confrunt cu diverse simptome , dar niciodată nu sunt la fel, mereu se schimbă.
Prima dată a început cu palpitații , aveam pulsul mare și am ajuns la spital, spunându mi ca nu am nimic. După aceea am crezut ca am ceva la cap, mi am făcut tomograf spunându mi ca nu am nimic, dar eu credeam ca am scleroza, deoarece îmi amorțeau mâinile, aveam furnicături.
Menționez ca făceam atacuri de panică , nu ma puteam controla și ajungeam la spital cu pulsul mare , analizele ieșeau bune și ekg.
Am fost la doi cardiologi diferiți , la fel mi au spus ca inima este perfect sănătoasă.
Mi am mai făcut un set de analize și acelea au ieșit bune.
Dar eu simt și cred în continuare ca aș avea ceva, deoarece , mă simt obosit, slăbit și cea mai nașpa chestie din toate este ca nu am aer deloc, mă chinui zi de zi să l pot trage , mă ține cumva și o durere în spate, eu mă gândesc să nu fie ceva de la plămân, dar doctorul de familie a spus ca nu am nimic.
Oricât aș dormi, mă simt mai obosit decât eram.
Nu știu ce să mai fac, din cauza ca mă simt așa, am intrat cumva intr o depresie , cel puțin asta cred eu , deoarece stau mereu supărat și nu mi găsesc fericirea, mă trezesc supărat și cu o stare p***a până seara .
Uneori seara mă simt mai bine și îmi vine altfel cheful de viață, dar nu întotdeauna.
Nu pot și nu înțeleg de ce mă simt așa , eu nu am fost așa înainte , toate aceste simptome le am cam de 9 luni de zile.
Îmi simt mereu inima cum bate cu putere , dar pulsul este mic, doar o aud și dacă pun mâna în zona inimii o simt cum se zbate cu putere, dar doctorii spun ca nu am absolut nimic la inima.
De sforăit nu prea sforăi ca să spun ca fac apnee. Mă gândesc să nu am un astm și din cauza asta să mă simt asa obosit, în condițiile în care mi au făcut o rază toracică în momentul în care am ajuns la spital , menționând ca am dureri în zona pieptului , doctorii mi au spus ca raza toracică este normală. Și mâinile și picioarele mi le simt moi și am un somn permanent, nimic nu pot face, îmi vine doar să stau în pat și atât.
Mie imi este frica ca mor și mă gândesc zi de zi dacă mor sau dacă am vre o boala.
Să fie doar pe plan psihic și să sufăr de anxietate și depresie? Doctorii așa mi au spus toți ca e doar pe plan psihic și atât , dar eu parcă simt ca nu este așa.
Dacă ma poate ajuta cineva care a mai trecut prin așa ceva , aștept sfatul.
Multumesc frumos!
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot scăpa de stările acestea ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (2)

Psih. Stefania Budacu (acum o luna)
Bună ziua! Odată ce Analizele de sange sunt bune, expresia "atac de panică" spune deja totul. Manifestările sunt exact așa cum le descrieți, vă pot fiindcă mai grele. Vă recomand să vă adresați unui psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv comportamentala; participând la terapie, veți învăța noi modalități de a face față stresului, veți fi capabil să vă înțelegeți reacțiile și stările, ceea ce va duce la o capacitate mult mai bună de adaptare.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350