Bună ziua,mă numesc Georgiana si am 19 ani, de 7 zile am o durere în piept apăsătoare ,am mers la urgențe de 2 ori, mi sa facut ekg și mi sa spus ca nu am nimic ,mi sa zis ca am facut un atac de panică . În schimb eu sunt foarte speriată, uneori am impresia ca am palpitati, iar durerea din piept mi se muta în diferite zone ,țin să spun că nu am mâncat 2 zile absolut nimic ,si ca fumez
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot scăpa de aceste dureri si de teama ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (1)

Psih. Stefania Budacu (acum 3 ore)
Bună ziua, după cum vii s-a spus și la spital acestea sunt simptome specifice atacului de panică. O variantă este aceea de a merge la medicul de familie și să cereți analize, analize care vă vor confirma că totul este în ordine - neapărat și cele pentru tiroidă! Totodată, vă puteți face programare la un medic cardiolog, care să vă lămurească în plus asupra acestui lucru.
Când toate analizele sunt bune, și cele de sînge, și vizita la medicul cardiolog, rămâne să vă adresați unui psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv comportamentala și să începeți terapia.
Atacurile de panică au la bază niște temeri profunde, niște probleme care sunt adunate în timp și acoperite, asemeni gunoiului băgat sub preș. Dar atât de bine acoperite ar fi, la un moment dat subconștientul dă semne că situația nu-i mai convine și că dorește o rezolvare – vă semnalizează acest lucru prin atacuri de panică.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350