Bună ziua! De o perioadă de timp mă simt foarte obosit oricât aș dormi, pot dormi 10,11 h și tot degeaba, nu am energie și îmi este somn toată ziua.
Analizele îmi sunt bune toate , dar totuși mă doare puțin în zona ficatului , având în vedere ca analizele la ficat sunt foarte bune. De la ce ar putea fi ? Nu găsesc soluția nicăieri, medicii au spus ca nu am nimic. E doar pe fond psihic, din cauza anxietății?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Cum pot ameliora stările acestea ?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (3)
SfatulMedicului (acum o luna)
Buna ziua,
Simptomele pe care le descrieti pot fi cu siguranta legate de anxietate. Psihologia a demonstrat de-a lungul timpului ca stresul emotional si anxietatea pot avea manifestari fizice, printre care si oboseala cronica. Totusi, acestea pot fi si semne ale unor probleme mai serioase cum ar fi sindromul de oboseala cronica, anemia, hipotiroidismul, diabetul, sau chiar apneea de somn.
Recomandarea noastra este sa incercati sa observati daca exista vreun model in starea de oboseala pe care o simtiti - poti sa tineti un jurnal al oboselii.
Notati ce ati mancat, cat ati dormit, ce activitati ati facut si cum te-ai simtit. De asemenea, poate fi util sa urmati un program de somn regulat, sa manancati alimente sanatoase, sa faceti miscare regulat si sa incercati sa reduceti stresul prin tehnici de relaxare cum ar fi meditatia sau yoga.
Retineti ca informatiile pe care le-am oferit sunt generale si nu inlocuiesc sfatul medicului.
Este important sa consultati un medic in legatura cu situatia specifica si sa urmati recomandarile acestuia: https://www.clickmed.ro/medic/psihologie, https://www.clickmed.ro/medic/psihiatrie
Articole de interes:
sfatulmedicului.ro/Psihologie-si-psihoterapie/8-metode-de-a-scapa-de-anxietate-in-mai-putin-de-5-minute_12446
sfatulmedicului.ro/Anxietatea-si-fobiile/cauzele-care-determina-tulburarile-de-anxietate_16607
sfatulmedicului.ro/Anxietate-si-atac-de-panica/tratament-naturist-pentru-anxietate_3808
Raporteaza Raporteaza comentariul postat de SfatulMedicului
0
Raspunde Raspunde la comentariul postat de SfatulMedicului
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez raspunsul pentru:
Spam Abuz

Psih. Stefania Budacu (acum o luna)
Bună ziua, recomand să faceți o ecografie abdominală la un medic care se pricepe să citească ceea ce vede.
Mergeți la un medic internist care să vă recomande și restul de analize pe care nu le-ați făcut – sunt foarte multe analize… de exemplu, teste pentru hepatite și multe altele.
Notați simptomatologia: de când sunt insomniile, ce s-a întâmplat în perioada respectivă, dacă pofta de mâncare s-a modificat, dacă aveți preferințe alimentare acum față de altădată, activități pe care le faceți sau pe care nu le mai faceți și ce alte schimbări considerați că au apărut.
Dacă toate rezultatele sunt bune, adresați vă unui psihoterapeut – vă recomand să găsiți un psihoterapeut specializat în psihoterapie cognitiv comportamentala.
Toate cele bune!
Cabinet Individual de Psihologie
Stefania Budacu Terapeut Logoped si Psihoterapeut (Psihoterapie CC) Telefon 0727733350