As dori un sfat de la o persoana avizata (exclus homeopati fara suparare).
Tot timpul am fost o persoana puternica si echilibrata psihic, foarte rezistent la stres, dar de ceva timp mi se intampla ceva ciudat. Am inceput sa am seara atacuri de panica, mi se face frica din senin, transpiratii calde si maxilarul imi sta incordat. Aceste atacuri nu sunt regulate, sunt seri in care adorm repedere. Acum mai nou pe langa aceste atacuri ma simt slabit, vulnerabil, si am o stare de neliniste si frica.
Am facut niste analize sa vad daca am carente si calciul mi-a iesit mic...cel ionic sub limita admisa.
Am inceput sa iau calciu cu D3 dar tot afectat sunt.
Metionez ca sunt bautor de cafea si fumez. Sa renunt la cafea...poate fi cauza?
Raspunde la intrebare!
Raporteaza Raporteaza intrebarea: "Anxietate sau ce?"
×
Pentru a vota trebuie sa fiti autentificati!
×
Doresc sa raportez intrebarea pentru:
Spam
Categorie gresita
Abuz
Raspunsuri (13)

Psih. Roxana Olaru MPsih. Roxana Olaru este un medic autorizat SFM (acum 12 ani)
Buna ziua,
Intr-un prim stadiu va recomand sa va faceti analize si in ceea ce priveste dozarile hormonale pentru a putea exclude un dezechilibru in aceasta directie.
Ceea ce ati descris dvs poate fi si anxietate cu o cauza psihologica, dar poate fi si o anxietate generata de o afectiune endocrinologica.
Concomitent sau ulterior, va recomand sa apelati la serviciile unui psihoterapeut si sa incercati sa lucrati cu acesta asupra problemelor psihologice ce sunt implicate in tabloul simptomatologic descris de dvs.
Roxana Alina Olaru
psiholog, consilier psihologic, psihoterapeut, psihoterapie de cuplu EFT, educator prenatal
tel. 0728.47.15.06
e-mail: [email protected]
web:  www.consiliere-psihologica.ro
web:  www.roxanaolaru.ro